torsdag 1 juli 2010

flykt

The City har tagit det mesta av min dag, eller jag har gett all tid jag har gladeligen till The City. Avsnitt på avsnitt har jag sett, en liten paus för plantering av rosor, sen tillbaka till Whitney, Kelly, Roxy, Erin och Olivia. Och det är som en il av lycka strömmar igenom mig när jag vet att jag får ägna en dag åt denna serie!

Men så gick allt bet, när första säsongen var avklarad krånglade den andra och jag får inget se. Med en gnagande irritation bytte jag sida till svtplay.

Men så här har The City påverkat mig de senaste dagarna:

Ögonskugga från näsroten och ut till yttersta ögonvrån och så lite till, som Allies ögonmake ungefär

Jag hör Whitneys röst i mitt huvud hela tiden

Men jag ser Olivia när jag går

Jag känner mig än mer pepp på att klä mig fint till vardags

Jag skäms mindre för min bångstyrighet

Och jag vill ha en knut i nacken, för det har de hela tiden

typ så har den påverkat mig

suck



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar