måndag 5 juli 2010

slappdag no1

först gjorde jag inget. Sen ringde en vän, han låg i en park i en annan stad. Vi pratade. Sen ringde det igen. Då var det en vän som gick hem från jobbet, med telefonen i väskan, hon hade inte tänkt ringa mig, telefonen hade ringt upp, hon upptäckte det, då hade jag hört henne gå och tänkt lägga på. Vi hade inte mycket att säga varann. Efter det fotade jag mig naken med webbcammen.

Just som jag tänkt diska kom ett tredje samtal. Hon som ringde då tog jag en promenad med. Vi pratade om att förr blev man snygg av alkohol, nu bara trött och sliten, vi pratade om myggen i skogen, vi såg får och köpte bakverk, på en ica i ett område där alla hus är vita. vi åt upp kakorna, bullarna, winerbrödet och munken på vägen hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar