fredag 30 juli 2010

"dagen-efter-röd"

Jobbade natten till idag. Kom i säng halv nio imorse. Sov som om jag var död. Vaknade fyra. Joggade. Sen blev jag ledsen, det hade legat där under men så kom det upp till ytan.

Jag blir ledsen av nattjobb. Nattens arbete gick bra, inte var jag ledsen då. Men idag, när allt är ur fas och tankarna i oordning, då är jag ledsen.

Äter godis. Det är en av de saker jag och min ledsamhet handlade i affären. Köpte också ägg, nektariner, frysta kräftor som tar några dar på sig att tina, på måndag äter jag nog dem, köpte Elle interiör - varför, är lite less på mitt hem och dess begränsningar, ska jag nu riktigt gnida in elle interiör i det såret???? Det är sånt jag gör, dagen efter en natts arbete.

Och varför gjorde jag en natts arbete? För pengar pengar pengar och för att känna mig duktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar