tisdag 6 juli 2010

extraknäck

Ibland tänker jag på att sälja trosor. Använda trosor, gulliga små. Köparen skulle vara sånna som går i gång på sånt, antagligen heterosexuella män. Köpa ett dussin eller fler trosor med något barnsligt tryck, typ miss Kitty eller Snobben eller så, fota mig i vinklar jag ser nyduschad och ung ut (för ung måste man se ut med små bröst, det går inte som inte att köra på så mycket annat än Lolita om det ska attrahera och därigenom sälja) sen inte bara låta bli att sköta underlivshygienen utan missköta den, boka bastutid och basta sig igenom trosorna. Efter det förpacka i plast och med sötsmåporriga bilden skicka iväg till trånande kunder och tjäna pengar.

Tjänar man pengar på något ursäktar det mycket. Då förstår folk varför man gör det. Enkelt. Det är det som driver oss.

För pengarna skulle jag skaffa större lägenhet, en med fina gamla golv, stora träd utanför fönstren, jag skulle ha fräscha blommor i vaser, jag skulle skaffa underbart många fler djur, små hundar, stora hundar, katter, kanske en papegoja och karpar. Jag skulle röka cigarr och ha fina kläder som jag lämnade på kemtvätt, jag skulle prata med viktigt röst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar