torsdag 26 december 2019

Annandag jul.

Slarvar bort kvällen. Äter inte. Småäter. Tänker att jag ska laga mat. Tänkte att jag ska laga mat men har övergivit den tanken nu.

Tar en marmeladkula när hungern tycks finnas där. Gjort smörgåsar med julskinka och senap. Gjort smörgåsar med terrin/paté på. En virgin Mary. Knaprat i mig några morötter. Inget vatten. Har druckit dåligt med vatten idag.

Inte sett på något vettigt heller. Klipp med Morgan Fairchild. Klipp som startar direkt efter de med Morgan Fairchild har spelats. Fastnar i loopar av klipp.

Imorgon börjar arbetshelgen.

Träffade tidigare idag en vän. En vän jag en gång var nära. Men tiden gick och jag kände mig lättad och fri när hon flyttade från stan. Vi sågs kort nu, hon är en av dessa hemvändare under julen. Men hemvändarna blir färre och färre. De som flyttat har fått egna familjer och föräldrarna åker hemifrån till deras nya städer istället för tvärtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar