tisdag 18 januari 2011

om att blogga.

Bilder på väg till jobbet. Begynnade dimmfri skymning klockan 15:15 idag/igår. Kom sent. För att jag tog bilder på snön som jag tycker är så vacker. Blev mycket kall om handen med avtryckarfingret. Vilket är höger hand. Vilket är otippat för jag är vänsterhänt.

Nu något annat:

När jag började blogga i juni skulle jag inte hämma mig. Skulle skriva så ofta jag ville, så många inlägg som föll sig. Skulle inte heller be om ursäkt. Inte om ursäkt för att jag frossade i bilder där jag är snygg, eller inte om ursäkt för egotrippar eller egosnurrnande tankar, enkelspåriga ämnen eller galet mycket djur och särskilt galet mycket siameser.

Det gick tills igår och idag. Igår hade jag hunnit göra fyra inlägg och det hade bara gått två timmar på det nya dygnet. Så jag tog stopp. Till tolvslaget, dygnskiftet. Och nu med detta inlägg gjorde jag en ursäkt.

Så kan det gå.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar