fredag 28 januari 2011

lite om Miss Jones.

Miss Jones är döpt efter Grace Jones.

Miss Jones kommer med saker hon tycker är kul att leka med. Just nu är det använda strumpor. Jag kastar. Hon hämtar. Hon springer, hon kastar sig över, tar strumpan i munnen, springer förbi mig, upp i sängen, där bollar hon med strumpan ett tag. Sen kommer hon till mig, lägger strumpan bredvid där jag sitter. Jamar och blir helt ivrig när jag plockar upp strumpan och gör mig redo att åter kasta.

Miss Jones kan också hoppa upp på min rygg. Lite när hon får lust. Nu kollar jag vart hon är innan jag sköljer av ansiktet. Hennes slarvigt klippta klor kan lätt göra ont. I helgen hade jag henne fast på min rygg, en klo under armhålan. Där är jag rödblålila nu. först rusade miss Jones uppför de jeansklädda benen, stack sedan klorna genom blusen. Jag stod upp. Jag förbannade hennes iver.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar