söndag 27 juni 2010

Tyra Olivia Palermo

Har upptäckt ett lite bitchigt drag hos mig, det gör mig lite förvånad varje gång jag börjar säga emot, och jag känner mig ofta dum och pinsam efteråt. Nåja. Nu har jag hittat tröst i Olivia Palemos gestalt. Stel och kaxig har hon gjort mig hooked på the city. Hon travar omkring, alltid lite overthetopstylad, har medioker koll och bitchar så fort hon känner sig hotad.

Och så känner jag mig, ja fast utan hennes hår, utan hennes hy, utan hennes jobb och utan hennes kläder, men typ så. Stel. Fel. Kaxig vid fel tillfälle.

Men min siames Tyra, igår såg jag sådana likheter mellan Olivia och Tyra. Det nätta huvudet på en smal hals med stela uppdragna axlar. Kanske får Tyra heta Tyra Olivia Palermo från och med nu. Den andra katten har ju redan ett långt namn - Miss Jones Chanel



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar