måndag 21 juni 2010

samtalsämnen

Har vissa samtalsämnen jag verkligen går igång på, ett är namedropping av forna filmstjärnor, alltså det skulle jag kunna syssla med i evigheter, bara nämna dem, att de är fina och vackra och så, sen vidare till nästa stjärna.

Men ett annat ämne jag verkligen älskar att samtala om, fast samtala kanske är fel ord, det brukar mest blir jag som prisar, är mitt högra bröst. Det är så som jag önskar det vänstra såg ut, åh, så fint, litet, runt åt alla håll, lagom bounce. Men för att verka lite ödmjuk kanske jag fört in samtalet lite mycket på det felande bröstet, det lilla inte så runda vänstra, det utan bounce. Därför brukar vännen, eller på grund av att samtalet kanske är ointressant för henne/honom, sätta punkt på monologen med prat om platiskoperation av de båda små.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar