torsdag 17 maj 2018

Just a girl with dreams about bikinis

Varje sommar köper jag flera bikinis. Kan inte låta bli. Drömmen om den lediga effortless vackra kroppen i solsken och vatten. Bildgooglar Bo Derek, Pam Anderson för H&M, Caroline Munro i The Spy Who Loved Me, Brigitte Bardot i St Tropez, Cheryl Ladd i Charlies Angels. osv. osv. Drömmer om vem jag ska bli i min bikini. Om solbrännan eller hur jag ska få lyster i den bleka hyn. Massa dagdrömmar och fantasier. Nu har jag drösvis med bikinis. Några baddräkter. Närde länge en dröm om en vit baddräkt. Nu när jag är med en, kom ingen tillfredställelse, den skär in, den blir lätt smutsig. När fortfarande drömmen om en vit trekants bikini, en enkel, en utan virkat och tofsar hängande från höfterna.

Beställde första bikinin för i år,  den kom igår. En som nästan går i ton med min hy. En bikini att vara blek i. Sofistikerad med blött bakåtslickat hår och svarta solglasögon. Kanske röka cigg. Sucka världsvant och läsa en bok som alla kommer prata om om ett halvår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar