onsdag 16 februari 2011

laserdome

Vi körde Lasedome.

I min långa beniga stela kropp finns en kobras psyke. Första gången och tredje bäst. Mitt lag ägde. Vi hade topp fyra platserna. Vi hade först 20 000 mer poäng än det andra laget, sen hade vi över 30 000 mer. Vi hade Macgayver som visste att hantera en laserpistol. Vi hade Vader som rullade, trixade och fick fullträffar. Vi hade mig, Shaft, som blunda och sköt och sprang och var som värsta mohikanen. Vi var topp tre. De andra minns jag inte. Inte deras namn.

Poängbladet och en hårsnodd tappade jag på vägen hem. Då analyserade jag och Vader fighten. Jag sa: vi gick till attack. Vi vågade riskerna för att vinna. Han höll med. Cyrus var tyst. Cyrus hade skadat knät så jeansen och långkalsongerna och huden gått sönder. Cyrus var på förlorarlaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar