lördag 30 oktober 2010

en fest

Har inte sminkat av mig än, sitter i soffan, är trött. Tror jag tappat mina svarta höga handskar. De har en trasig tumme. De gick sönder när jag åkte pulka en gång.

Men idag klädde jag mig åter för fest. Senast var premiärfesten för två veckor sen. Innan dess minns jag inte.

Tog mörka läppar. På vägen till festen sa en kille jag mötte - scary! Precis efter det övade jag på scary miner, typ vampyr, miner ingen fick se.

Var nykter. Klarade det ganska bra. Blev uppsluppen och åt frukt. Vi uppmanades att äta av frukten.

Sen blev jag trött. Och då blev jag trött. Sa i en halvtimme - nä, nu ska jag gå hem. Kanske sa jag det i en timme. Eller i tre kvart. Var där i tre timmar. Nu är jag hemma.

förresten så fejk-ler jag på alla de följande bilderna, inte för att jag är ledsen, utan bara för att det kommer sig onaturligt för mig att le på en bild.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar