fredag 20 juli 2018

Hårfärgen del 2.

Prokrastinerar. Kan nog inte stava till det ordet, men vet vad det betyder, lärde mig ordet sent, men konsten har jag alltid kunnat. Tar bilder på webbcammen, försöker ha en annan min än den med sug i blicken och neutralt/sexy bitch face, men lyckas inte, tänker att den röda hårfärgen gör att jag kommer undan med att vara blek. Att nu tar alla förgivet att det är blek jag borde vara.

Lyssnar på Charlene.

Oh I've been to Nice and the isle of Greece
While I sipped champagne on a yacht
I moved like Harlow in Monte Carlo and showed 'em what I've got
I've been undressed by kings and I've seen some things
That a woman ain't s'posed to see
I've been to paradise, but I've never been to me


Och tänker på Victoria Silvstedts sommarprat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar