tisdag 26 juni 2018

Blommklänningen.

Fick en fix ide vid en klänning. En jag bara måste ha. La den i shoppingsidans varukorg. Ändrade mig. Den skulle ändå inte hinna komma innan jag åker till Visby. För det var i Visby jag tänkte att jag skulle ha den. Så där velade jag, ut och i denna varukorg. Klänningen fick en stor betydelse. Att om jag har den på mig i Visby kommer jag känna mig som typ Nicole Kidman i Cannes 2017, då hon hade tre bra filmer och en tv-serie som premiärade. Så löd mina dagdrömmar under de vakna arbetsnätterna. Tillslut köpte jag klänningen, tog expressfrakt för 99 kr. Den kom idag. Den är vacker. Kommer ha med mig den i bagaget. Kommer ev. ha den på mig, kanske om vi har en premiärfest eller avslutningsfest. Den kommer iaf inte förändra mitt liv likt Liz Hurleys säkerhetsnåls-versace klänning förändrade hennes liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar