söndag 3 juni 2018

Solglasögon

Beställde solglasögon i torsdags. Fantiserar om att de ska komma imorgon, lagom till att jag vaknat, fått i mig frukost, där kring kl 15-16, ska ett sms dimpa ner och de ska finnas att hämta på Axtorpet. Sen ska jag ha dom under eftermiddagen och kvällen, glassa runt. De har rosa glas. Båda två. Olika nyanser av rosa och olika modeller, fast båda är ändå en hybrid mellan katt och pilot. De gjorde mig sentimental, som att det var just efter millenieskiftet, J. Lo. var lyxig och bronzad i tonade shades. Jag som försökte efterapa. Efterapa henne och Gisele. chloé by Stella Mccartney Spring/summer Collections för 2000 och 2001, med inoljad hud från topp till tå, strassklädda trådar eller frukttyck på toppar.  Inte ägde jag ens ett av dessa plagg, men kunde dem alla utantill. 

Nåja, den känslan fick jag av de två rosatonade solglasögon jag beställt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar