fredag 6 augusti 2010

fisk

öppnade ett paket fiskfilé. Siameserna blev peppade, trodde det vankades mat och högljudda sitter de nu i det lilla köket. Men det är jag som ska äta fisken, kokad fisk med smör, morötter och potatis, kanske citron.

Loj idag. Lyssnar på spice girls, lyssnat på fånigt glad musik några dar. Nått en punkt då jag inte vill gotta mig i min melankoli, nu vill jag trallande glad ta in världen. Så Tom Jones, Louis Prima och Spice Girls kanske får in mig på ett glatt spår.


2 kommentarer:

  1. Nu fick du mig att börja nynna "If you wanna be my lover.." Bra start på helgen!
    (mysko att detta är det första inlägg jag kommenterar, jag har tänkt göra det så många gånger men det har inte blivit av). KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag nynnar på Spice up your life. Och Loui Primas I wanna be like you ur djungelboken, särkilt då raderna wappanonne hibbidattan do eller vad de nu sjunger! kramkram

    SvaraRadera