måndag 2 augusti 2010

äsemässen

SMS mellan mig och en kompis idag

Jag: Idag funderar jag på näsoperation å stora boobs som bot på min inre oro.

Kompis: Att fundera är okej, särkilt eftersom du är medveten om vad din längtan beror på, men jag tror mer på att projicera den på en hund eller en karriär som författare.

Jag: Man kan göra båda. Med ett par schyssta lökar kan man tjäna lite extra eller ha en rik pojkvän. Å m Denueves näsa som pricken över i kommer livet bli toppen!!

Kompis: Ja, en rik pojkvän känns som en nödvändig accessoar i ditt liv.

Jag: Visst! Efter 30 år är jag på rätt spår igen!! Jag ska knulla å suga balle å bli omhändertagen av rika vackra playboys å badboymoviestars! La dolce vita here I come . . .

Kompis: Ha ha. Bara de vågar stoppa något i den grova munnen . . . .

Jag: De kommer inte vara rädda för det, snarare tvärtom! Nu ska jag spana in bilder på grace Kellys näsa, den kan jag också tänka mig.

Bild på min mammas och styvpappas kök under arbetet mot ett nytt fräscht mögelfritt ansikte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar