lördag 31 december 2011

Nu tar året slut. Hoppas jag får tjäna pengar under nästa år. Det vore himla skoj, men inte nödvändigt. Hoppas mina bröst fortsätter vara unga och toppiga, för om mitt ansikte har låtit sorgsenheten åldrat det, så verkar brösten bara svält fint av deppet. Hoppas jag inte behöver någon mer operation under 2012. Hoppas min och Victors film blir inspelad, klar och så galet bra. Hoppas jag får göra många roliga jobb. Hoppas jag reser någonstans (gärna Istanbul, marakesch, Venedig, hong kong, st petersburg eller tromsø). Hoppas på hångel också. Sen vill jag inte att någon nära ska dö, bli sjuk eller må dåligt, det gäller även siameserna.



2 kommentarer:

  1. Gott nytt år Jana! Kom på nyårsfest hos oss ikväll om du får danslust! Eller ba vinlust.

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, Gott nytt år!!! Det hade varit kul, himla roligt, det vill jag göra någon annan gång, för nu har festnatten slutat och det nya året börjat. Kram

    SvaraRadera