fredag 7 augusti 2020

Inför stundade flytt.

Natten som var stannade jag uppe till klockan 3. Först drack jag två koppar lady Grey med färskpressad lime i. Ville ha en kopp till men förstod bättre och lät bli. Sen satt jag i min säng och lärde av youtubeklipp hur jag skulle massera mitt ansikte för att det ska bli ungt. Fastare. Få käke och kindben. Med nyponrosolja i fejset följde jag instruktioner. Så kom nästa klipp och jag fyllde på med nyponrosolja i mitt ansikte och fortsatte. 

Sov gott.

Väcktes klockan 10 av larmet jag ställt. Mamma kom förbi med flyttkartonger och vi hjälptes åt att bära in dem. Nu är 6 st flyttkartonger fyllda. Ännu en svart plastsäck har fått kläder som ska slängas. Är uppe i 7 st svarta plastsäckar med kläder jag ej kan/vill ha. 

Tavlor åkte ner. Skokartonger fylldes med prynadssaker. Böcker i pappkassar. Tidigast om en månad flyttar jag. Är ute i god tid. Känner mig startklar. 

Efter kl 22 gick jag ut. Gick ner till Ica. I t-shirt och jeans i den allt mörkare och ännu varma kvällen. 

Bilder från morgonen. Just efter sömnen, i väntan på mamma.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar