onsdag 1 februari 2012

miss jones

Hon fick namnet Sweet Saponaria av uppfödaren. Ett flott namn. Vi sover sked om nätterna. Hon biter och buffar sig in under täcket. Sen ligger hon vid min mage och är alldeles varm. Nu kan jag inte somna utan henne där. Hon kan apportera och kommer alltid med leksaker hon vill leka med. Hon äter mitt hår så hennes bajs fastnar i hennes stjärt på mina hårstrån och hon rusar runt i mitt hem med baken i backen för att få bort skiten. Hon har en ljus röst som ofta ropar på mat.





2 kommentarer:

  1. Så vackra dom är, Tyra och miss Jones!
    Tyra påminner väldigt mycket om min gamla siames Vilgot,samma färger, samma vackra ögon.
    Miss Jones och Bruno är lika på en punkt.
    Det där med bajsbollen som sitter fast i hårstrån!
    Jag har väldigt långt hår, så ibland kan det
    bli som ett pärlhalsband!
    Ja, du förstår vad jag menar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag förstår verkligen vad du menar. Och ja, de är fina mina katter, de gör sig bra på bild, ser stora och mäktiga ut, fast de är små och roliga.

      Radera