söndag 12 maj 2024

Ravage my skank

 Jag googlar mig själv. Rätt ofta. Stör mig på SVT.se rubrik från 2019. Den står alltid högst upp, den står ibland före bilderna på mig. Nåja, nu hade nytt kommit, inte högst upp, nä vid denna googling fick jag gräva ner i djupet, längst bort, bortom safe search. 

Hösten 2014 fann jag nakenbilder från Ta av mig vid en sån här djupgående sökning. På nån sida som listade nakna kändisar, hamnade efter Kate Bosworth, pga alfabetisk ordning. Det var arbetshelg, jag jobbade dag så arbetshelg var liksom extra tufft, längre pass och sämre bemanning och 2013 års succé med filmfestivaler och tv-intervjuer kändes långt bort och jag var en föredetting innan jag hunnit bli något. 

Fann dessa nakenbilder och kommentarer under dom som I would ravage her skank. Fick hjärtklappning, kände mig generad och köttig och korkad. Iaf först. För sen stod jag där på arbetet igen, trött och otillräcklig och november var mörk och blött och tänkte Ah, nån tror att jag är känd och nån vill ravage my skank och började bli pirrig över det hela.

Nu hade likande sidor, Movie Celebrity Archive och Celeb Nude Videos funnit janabringlove och Nätter och dagar i juli. På den ena sidan har de klippt ner, tagit bort allt där jag inte är naken och skapat en väldigt kort version av filmen och på den andra har de lagt ut alla nakenklipp med sakliga texter om vad som sker i varje klipp. Nästan sakliga iaf, tycker de smyger in värdeord, t.ex freshly shaved vagina, och sett saker som inte riktigt sker - trying to find the best position to put her ass up in the air. Om någon skrivit dessa sju texter som beskriver vad vi ser eller om en AI gjort det vet jag ej, men ändå, nån fann mina filmer, nån la ner tid på dom, nån tror att nån annan än jag kommer finna detta och finna nöje i det. Ändå otroligt. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar