lördag 21 maj 2022

Prov.

 Gjorde prov idag. Loggade in på skolmejlen, fick ett mejl med prov-id. Loggade in på DigiExam, kopplade på kameran så provvakten skulle se mig och började göra provet. Darrade av nervositet. Blev torr i munnen och drack vatten hela tiden. Hade 1 timme på mig. De första nio frågorna hade alternativ att kryssa i. De tre sista krävde längre svar och då börjar jag darra ännu mer och munnen torkade upp och vattnet var slut i mitt glas och jag var ju tvungen att sitta kvar. Läste frågorna flera gånger och hade svårt att förstå dem. På den sista frågan kändes det som att jag greppade efter saker jag bara anade, inte hade ord för, skrev och skrev och sen blev jag osäker på om jag förstått frågan och läste den igen och visste ändå inte om jag förstått frågan. När det gått 52 min gav jag upp och lämnade in provet. Hela programmet la av och min kamera slutade lysa grön och jag darrade ännu. Fick ett mejl om att provet nu var inlämnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar