måndag 18 april 2022

The lonely cougar and the heartbroken stud.

 Min film har fått en titel, The lonely Cougar and the heartbroken stud, men den blir inte bra. Den har blivit torr och stel. Jag har fått feedback nu. Artig, trevande feedback som säger så och jag håller med. Har ägnat och ägnar alldeles för mycket tid åt inredning och shopping och ett instainredningskonto utan följare och ägnat och ägnar alldeles för lite tid åt filmen. 

Så typiskt sånna som mig, sånna som bara dagdrömmer om något större.

Är för mycket med vänner också. Borde isolera mig igen, bli en enstöring och fokuserad. För jag måste ev klippa om filmen. Och all denna teknik som ligger som ett hinder. Hur gör jag en fade out? hur tonar jag ut ljudet? Hur görs en vinjettring? Och en ny tidslinje (om det ens heter så?)? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar