fredag 22 april 2022

Ostrongänget.

 Igår åt jag middag med vänner på Rex. Vi åt ostron och råbiff och jag drack bloody Mary och beska droppar och vi var skräniga och flamsiga och det var ganska underbart. Såklart blev jag trött av den alkohol jag drack och när vi lämnade restaurangen var kvällen ännu ljus och ung. Vi köpte lösviktsgodis och jag njöt även av hur ljust det är inne på Hemmakväll, den butiken är verkligen upplyst på ett ytterst behagligt sätt. Mysan gick med mig en bit och vi insåg att det åter gått lång tid sen vi sågs och hemma igen såg jag Kardashians. Kims Makeupartist började böla för att han blev rörd över att Kim skulle hosta SNL och han hade jobbat med henne sen då ingen trodde på henne och sen grät de alla inne i den där sminklogen och jag satt framför min tv och grät och åt smågodis och bälgade i mig earl Grey. 

Jag stör mig på en sak hos en av de vänner jag åt middag med. Att han slutade följa mig på Instagram. Han följer de andra tre, men inte mig. Några månader hängde jag kvar och följde honom och fortsatte gilla hans bilder. Sen tog jag bort honom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar