onsdag 13 april 2011

Jag har en kateter! Tänker på det stor del av min tid. Haft den sen i torsdags. Imorgon tas den bort eller ur eller vad man nu gör med en kateter.

Nästan all min konversation handlar också om katetern. Typ så här, någon frågar: hur är läget? jag svarar: jag har kateter.

Men snart är den historia. Hoppas jag. Snart drar jag inte ur en kork ur en slang när jag ska kissa. Jo, jag har ingen påse, bara tapp med plugg.

Tänker när någon man spanar in mig: jag har kateter.
Tänker när jag betalar på Ica: jag har kateter.
Tänker när jag betalar på Konsum: jag har kateter.
Tänker när jag är kissnödig: Darn it, jag har kateter, så krångligt!

ps. ser ni bloddropparna som rinner ner utanpå slangen? det finns inget rött i gardinens blommor, bara rosa, det röda är blodet,se hur jag lider lite smått!

jag fegade ur, tog nu bort bilden. Ni får fantisera ihop den.

2 kommentarer:

  1. Ojojoj! Kateter! Hoppas du mår okej.

    SvaraRadera
  2. Jojojo, kateter, men nu är den borta och det är himmelriket, iaf nu, det sved lite först. Tack för omtanken!

    SvaraRadera