tisdag 5 april 2011

Då försvinner jag ett tag. Några dar. kanske mer. vi får se.



7 kommentarer:

  1. Alltså första bilden. Det ser ut som ett klipp från Dallas! Nåt från mycket mycket sent 70-tal/mycket mycket tidigt åttiotal. Snygg!

    SvaraRadera
  2. Glömde läsa själva texten, nu har jag gjort det. Hoppas du mår ok?

    SvaraRadera
  3. det är en fantastisk tid att se ut som, åren mellan 1976-83!!!! En av mina favorit tider. Jo, jag mår ok, är borta och fixar med grejer bara. Tack

    SvaraRadera
  4. gjorde en tidsresa, elva år bak, samma rum, samma utsikt, en annan säng, samma sköterska, liknande sår fast mindre. Hann också se lite sthlm

    SvaraRadera
  5. Jag ska inte låtsas att jag förstår alltför mycket, men jag hoppas med hela mitt hjärta att det gick bra eller iallafall ok. Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack! Tror och hoppas att det gick bra, och det är det till det bättre, men jag känner mig bara lite tung till sinnes just nu. Kram

    SvaraRadera