tisdag 1 mars 2011

manhattan murder mystery

Mellan mig och agnes.

Jag: ska vi se manhattan murder mystery?

Agnes: Mmmmm, vad är det?

J: en woody Allen film

A: är den gammal?

J: typ från nittalet.

A: jag har sett det bästa lilla horhuset i texas

J: jaha

Under förtexterna

A: är det en musikal?

J: nä

Ett tag in i filmen.

A: är det en bordellfilm?

J: va, nej, varför skulle det vara det?

A: du sa ju det.

J: när? Ville du att det skulle vara en bordellfilm?

A: nää, det känns verkligen bra att det inte är det.

någonstans hade vi missförstått varann.

3 kommentarer:

  1. haha!
    woody allen-film och bordell-film låter väl rätt lika antar jag

    SvaraRadera
  2. jo, det måste det iaf ha gjort med mitt uttal.

    SvaraRadera
  3. Manhattan Murder Mystery var bra vill jag minnas,men bordellfilm?Nä.

    SvaraRadera