måndag 28 februari 2022

En måndag.

 Fick ett mejl skrivet. Hade tänk skriva det redan i fredags, men hade svårt att samla mig, samma alla andra dagar i helgen. Hittade nya ursäkter. Jag ska bestämma tid för prov och mejla när det passar. Och det enkla blev mig övermäktigt och nyss fick jag iväg det, slarvigt, hastigt. Bara dag, inte tid. Ville få det gjort. Och när det skickats kom skammen. Skam över att det blev slarvigt och kanske inte hade nog med information. Att det tog mig flera dagar. För det borde ha skickats i tisdags. Men jag sköt det fram till fredagen för det verkade logiskt, men så sköt jag det vidare till idag. 

Har andra mejl att skriva. Sms också. Borde fråga Jussis uppfödare om hon hört talas om de problem Jussi har hos andra katter. Borde fråga Björn vad han känner för sidan som vill visa janabringlove. Samt mejla sidan som vill visa janabringlove. 

Jag ska även ringa hälsocentralen. Men det får bli imorgon. 

Är glad över att ha tvättid idag. Älskar tvättid och tvättstuga. En tydlig konkret syssla. Allt luktar gott efteråt, för jag har köpt sköljmedel. Har sista tvätten i nu och tre timmar tvättid kvar. Tänker om jag kan hitta mer att tvätta, få fortsätta ett tag till.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar