söndag 1 januari 2012

Ett nyårsfirande framför kameran. Så blev det. Och kul var det.

Slöt upp med Lotta, hon skulle till sina föräldrars hus, jag skulle till mammas. Jag skulle laga mat tillsammans med mina systrar, sen skulle mormor och mamma göra oss sällskap. Efter middagen och vårt häng framför kameran, splittrades vi, Var och en till sitt äventyr. Jag åkte till Lotta, där fotade vi på sätt och vis en fest som inte fanns. Med partyhattar och partyblås i en dress för tio spänn, med lösfraller och röda läppar. Med självutlösaren och Photo Booth. Och helt plötsligt var klockan halv fyra på natten och 2012 hade börjat.

Lösfraller, alltså så jag saknat dem, insåg igår när jag åter limmade fast några ovanför ögonfransraden. Friserade till dem, klippte och klippte, sen fick jag formen jag trivs i, sen det nu så ovana kämpandet med franslimmet. Men på plats kom de. Och glad, så glad för det är jag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar