torsdag 7 maj 2020

Nätter och dagar i juli.

Så kanske min nästa film ska heta, den jag spelade in i juli 2019, den jag klippt, först i höstas, sen igen nu i vinter. Nights and days in July. Nu har det projektet äntligen börjat rulla igen. En vän sa när hon sett bilderna, det är ju ditt hem, vågar du släppa in publiken i ditt hem? Jag svarade att mina filmer inte har publik längre, inte de nya. En kortfilm på svtplay får inte många som ser den. Har en film på svtplay nu, ligger i topp tre bland kortfilmer, kollar varje dag hur den ligger till, ibland halkar den ner till typ tionde plats. Men det betyder inte att  någon har sett den. Det är bara gamla Ta av mig som ännu får ny publik. typ tusen per dag. 28/8 2019 la någon upp den på youtube, nu har den 272 673 visningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar