lördag 31 juli 2021

Mitt hår.

Beställde filmer. Minnie And Moskowitz för att Gena Rowlands är så snygg. The Cell för att jag velat se den i 20 år. Köpte receptbelagd medicin, värktabletter och fotsvampskräm på Apoteket. Gick till bildmuseet, såg delar av tre utställningar, såg inte klart videoinstallationerna, läste inte texten till de verk som byggde på text och bild i kombination, brydde mig inte så mycket om den som handlade om arkitektur och natur, tyckte om den som var en kopia av konstnärens vardagsrum. Gick till Ålidhems, handlade mat på Coop. Köpte inte godis. Mona var i kön, vi sa hej.

Igår åt jag nästan bara godis, två chokladkakor, en schweizernöt, en daim, en påse lösvikt med bl.a. två stora chokladtäckta skumdelfiner, sockerbitar, lakrits och bumlingar. Det var så hemskt gott att äta så mycket godis, från morgon till kväll. Fick i mig några mackor och en tonfiskwrap också. Samt chips. Drack virgin marys och te. Kanske drack jag vatten. Jag mådde så bra igår, mådde inte illa trots kosthållningen.

Så här blev håret.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar