tisdag 21 augusti 2012

Min första semestervecka, sista veckan i juni åkte jag till Docksta. Mormor var där och min ena moster kom dit. Jag cyklade och mötte henne vid bussen söderifrån. Det var en soldag och några kalla. Vi, jag och min moster tog en långdag i Docksta, vi strosade runt på gatorna och vi fikade i Docksta baren, alla andra inne på Docksta Baren åt mat och verkade vara på resande fot. Mormor fyllde år och fick besök från Ö-vik. Den dagen var det sol. På en prommenad gick vi förbi den finaste sommarstugan jag vet. Vi stannade där, jag och min ena moster, och fantiserade om de tre sommarstugorna i den backen som är en en äng och var full av försommarblommster, typ vita hundkex och några mer rosa och några blå. Efter några dagar åkte jag hem.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar