måndag 9 juli 2012

Jag blir så jädra snygg underifrån. Min vinkel liksom. Får mer rumpa och nättare axlar. Sen är webbcammen så snäll, så suddig, liksom, jag ser slät och mjuk ut. För så här ser inte verkligheten ut. Mer som ett utmärglat T är min form. Hyn är lite rödprickig och blåvit. Rödprickig för att att jag har håriga ben med jävligt känslig hud under håret. Och blåvit för att jag saknar pigment. Under en stark sol kommer jag inte till min rätt. Och stark sol brukar höra stranden till och där har man badkläder. Så jag hoppades på denna baddräkt. Den skulle göra mig glammig va. Men den skär in och jag kommer behöva rätta till den och rätt upp i stjärten börjar den dra när jag sätter mig. Ja . . . det var som lite tråkigt. Men där kommer jag sitta under solen i min skinande blekhet, osminkad med trötthet och porer och ådror på armar och fötter och med baddräkten obekvämt kring min kropp. Så denna bild, den är bara ljug. Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar