måndag 11 december 2023

Andra Advent.

Pluggade i helgen, men kände att jag missade något, inte något i plugget, i böckerna, i filmerna vi skulle se, utan utanför, med andra människor, som att det skedde något kul hela tiden, något jag borde vara på för att känna mig levande. Art friday, julmarknader på konstnärligt campus, pilgatan, gammlia, take queer, pannkakor på Klossen och Andra adventsmässor. Instagram fylldes av allt alla var på. Jag satt hemma med skolböckerna, såg filmen om hur KAD förs in. Sprang iväg och såg Priscilla, men i salongen med 100 platser vad vi bara fyra st. 

Ikväll när jag handlat på Coop passerade jag Ålidhemskyrkan och den fylldes av folk. Såg in. Tänkte att där borde jag ju vara, där pågår något. Hemma gick jag in på deras hemsida för att se vad det var, men den var stängd pga hackers och på deras FB-sida fanns heller ingen information och så fann jag deras tillfälliga hemsida, men inte heller där fanns något om aktiviter för kvällen den 10/12.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar