söndag 16 oktober 2022

Nätterna och dagarna.

 Dagarna och nätterna går. En natt hade jag en inskolning, han berättade att han odlar krukväxter och spelar lugnade musik för dem. En annan natt hade jag en annan inskolning, han började prata om Deep State och Illuminati och jag fann inga motargument, för tror en på satan och gud och inte vetenskapen och fakta så för en diskussioner som inte möts någonstans. 

Åkte till Docksta, träffade en moster och hennes man, kissade blod i en hink på natten och hörde mössen krypa i väggarna. Sen åkte jag hem igen. Fick tid på hälsocentralen, lämnade prover och fick antibiotika. 

Jobbade två nätter. 

Gick på teater i helgen, både på lördagen och idag. Åt indiskt med min syster innan föreställningen idag, drack pepsi max med vänner efteråt på Bishops.

Jag är som vanligt mycket trött och ganska hispig. Hispig över politiken, kriget, klimatet. Känner en sorg över de modiga som dödas i Iran men har inte delat ett endaste inlägg om det på Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar